Τρίτη, 3 Ιουνίου 2008

BAΣΙΛΗΣ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΣ






Γεννήθηκε στο Ζυγό Καβάλας το 1941. Σε ηλικία 14 ετών δέχεται τα πρώτα σκιρτήματα του Καράτε όταν τυχαία πέφτει στα χέρια του ένα βιβλίο του Καράτε. Αυτό υπήρχε η πρώτη αφορμή να βρεθεί στους κόλπους της πολεμικής αυτής τέχνης και να γνωρίσει τα μυστικά της όταν μετανάστευσε στην Αμερική. Τα παιδικά του χρόνια ήταν δύσκολα αφού έπρεπε να εξασφαλίσει τα προς το ζην. Έτσι θα βρεθεί στην Νέα Υόρκη. Εκεί θα ασχοληθεί με διάφορες επιχειρήσεις, όμως η αγάπη του για το Καράτε είναι ασυγκράτητη. Έτσι θα γνωρίσει τον μεγάλο τους δάσκαλο LEST MEYO, από τον οποίο πήρε τις βάσεις για να αναδείξει τις ικανότητές του όχι μόνο τις εκπαιδευτικές, αλλά και τις ηγετικές. Η αγάπη του για την πατρίδα του, την Ελλάδα, θα τον ωθήσει ώστε την άοπλη αυτή τέχνη να θέλει να την διαδώσει στους συμπατριώτες του, έχοντας στο πλευρό του τον αδελφό του Σίμο Ζαχόπουλο.
Έτσι το 1969 θα ιδρύσει την Κεντρική Ακαδημία Πολεμικών Τεχνών Οκινάουα Καράτε, στην Αθήνα. Θα αναδείξει μεγάλους αθλητές και δασκάλους και θα δημιουργήσει Παραρτήματα σε όλη την Ελλάδα. Η φήμη που έχει αποκτήσει σύντομα τον κατατάσσει σαν τον κορυφαίο δάσκαλο όλων των εποχών στον τομέα της αυτοάμυνας. Δέχεται προτάσεις να πολιτευτεί, να ασχοληθεί με διάφορες επιχειρήσεις, όμως αυτός προτιμά να είναι στο δικό του δρόμο. Από τη μια η ραγδαία εξέλιξη που έχει το Καράτε τη δεκαετία του ' 70 φέρνει τους πρώτους καρπούς και έτσι το 1982 θα ιδρυθεί η Ελληνική Ομοσπονδία Εκπαιδευτών Πολεμικών Τεχνών. Μια Ομοσπονδία που για άγνωστους μέχρι σήμερα λόγους αναγνωρίστηκε από το Πρωτοδικείο Αθηνών, όχι όμως από την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού. Αυτό το γεγονός έμελλε να φέρει και την διάσπαση του Οκινάουα Καράτε με αποτέλεσμα λίγοι δάσκαλοι πλέον να το διδάσκουν σήμερα και καθαρά μόνο για λόγους συναισθηματικούς. Οι περισσότεροι από τους δασκάλους αυτούς κατέληξαν στο Παγκράτιο, στο Ζίου Ζίτσου, στο Κουνγκ Φου, στο Ταεκβοντό, στο Κικ Μπόξινγκ, στο Σότοκαν Καράτε και στο Σίτο Ρίου. Όμως όποιο δρόμο κι αν έχει ακολουθήσει ο καθένας, ένα είναι σίγουρο, όλοι τους έχουν να λένε καλά λόγια για τον μεγάλο δάσκαλο, τον εμψυχωτή και καθοδηγητή, τον πατέρα όπως τον αποκαλούσαν …τον άνθρωπο. Γιατί πραγματικά ότι κι αν έκανε και φαινομενικά αδίκησε κάποιους, στην ουσία τους έκανε πιο δυνατούς, πιο δημιουργικούς μα πάνω από όλα τους έδωσε στοιχεία παιδαγωγικής και συμπεριφοράς και τους έδωσε …ψωμί να φάνε. Είναι αυτός που άνοιξε τον δρόμο του Καράτε ώστε να μπει στην Αστυνομία, στη Στρατονομία, στη Σχολή Ευελπίδων, όπου επί σειρά ετών ήταν ο αρχιεκπαιδευτής και αρχιεξεταστής καθηγητής αυτοάμυνας, άλλος Βασίλης Ζαχόπουλος δεν ξαναγεννιέται.XAP.OREOPOULOS


Ο ΒΑΣΙΛΗΣ Ο ΤΡΑΝΟΣ
ΡΗΖΑΣ ΕΣ ΑΣ ΣΟ ΖΥΓΟΣ
ΜΑΚΕΔΩΝ ΑΣ ΣΥΝ ΚΑΒΑΛΑΝ
ΜΕΡ ΔΟΞΑΣΤΕΝ ΣΥΝ ΕΛΛΑΔΑΝ
ΕΔΟΞΑΣΤΕΝ ΚΑΙ ΣΥΝ ΓΗ
ΚΑΙ ΑΙΩΝΙΑ ΘΑ ΖΗ
.
Παχιδης Γεωργιος

2 σχόλια:

Unknown είπε...

KATARXIN NA SAS SINXARW GIA THN TOSO KATAPLIKTIKH DOYLIA SAS GIA AYTO TO YPEROXO XORIO POY TO LATREPSA KAI TO LATREBW..THA EITHELA NA SAS ZITISW AN GINETE NA ANEBOUN H FOTO TOU ZAXOPOULOU MEGALES OSTE NA MPORESW NA THS EXW SOSTA STO ARXIO MOU SAS EFXARISTW KAI PALI MPRABW GIA THN KATAPLIKTIKH DOULIA SAS

Ανώνυμος είπε...

Κλασικός χωρικός πεινασμένος, αγράμματος, τυχοδιώκτης, απατεώνας. Αγράμματος έως εκεί που δεν πάει και κουτοπόνηρος ο δήθεν εκπαιδευτής καράτε, που απόκτησε σε ελάχιστα χρόνια τίτλους δήθεν εκπαίδευσης όταν πήγε στις ΗΠΑ με μέσο από κάποιον για να κάνει το ελαιοχρωματιστή και εστιάτορα. Η κατάληξη του είναι γνωστή, και οι πράξεις ψευτομαγκιάς, ψευτό δασκάλου, ανήθικης, ξεφτίλας, και κάποτε πέφτει η μάσκα της βλακείας και τουπέ που ουδεμία σχέση έχει με το λειτούργημα δασκάλου, αλλά μια φούσκα μένει φούσκα. Να τον χαίρονται τα κορόιδα τον μπιλάρα τον φυλακισμένο με το όπλο και τις χειροβομβίδες, και τα πρόβατα που τον χειροκροτούν ακόμη επειδη ήτανε ένα μηδέν και μια επιδεικτικότητα και τίποτα άλλο. Παραδείγματα υπάρχουν και σήμερα με μυθομανείς δήθεν μεσίες, γνώστες, και ιεροκήρυκες όπως ο τεχνίτης πλακιδίων και βλακιδίων Αρτέμης Σώρας που έχει "περιουσία" στη φαντασιοπληξία του και άλλες ανοησίες. Θέλει και να σε κόβει, αλλά ο Έλληνας ντιπ τεμπέλης και καταντίπ χωριάτης ακόμη με μπιλάρες και αρτέμιδες πορεύεται και εκπορνεύεται.